Zapisz się na tutoring
- Jak możesz się z nami uczyć?
1. Rodzina Meet IT
2. TOP 10 na II etap XXVIII OI
- Podstawy programowania
1. Złożoność obliczeniowa [z DELTY]
2. Sumy prefiksowe
3. Zliczanie kubełkowe
4. Wyszukiwanie binarne
5. Skalowanie
6. Metoda Gąsienicy
7. Arytmetyka Modularna i Szybkie Potęgowanie
8. Standard Template Library
- Projektowanie algorytmów
1. Algorytmy zachłanne
2. Wstęp do programowania dynamicznego
3. Dziel i zwyciężaj
- Programowanie dynamiczne
1. Problem plecakowy
2. Dynamiki kombinatoryczne
3. Dynamiki optymalizacyjne
4. Dynamiki wykładnicze
5. Potęgowanie dynamikow
- Algorytmy tekstowe
1. Wprowadzenie
2. Haszowanie
3. Liniowe algorytmy tekstowe
4. Drzewo trie
5. Porównywanie tekstów z aktualizacjami
6. Algorytm Karpa-Millera-Rozenberga
7. Tablica sufiksowa
- Struktury danych
1. Kolejka monotoniczna
2. Find and Union
3. Drzewo przedzialowe
4. „Pierwiastki”
5. Drzewa potęgowe
- Algorytmy grafowe
1. Co to jest graf?
2. Drzewa - Podstawy
3. Najgłębszy wspólny przodek
4. Najkrótsze ścieżki
5. Aktualizacje na poddrzewach
6. Rozbicie przez centroid
7. Drzewa rozpinające
8. Grafy skierowane
9. Grafy dwudzielne
10. Meduzy
11. Dwuspójne składowe
12. Grafy planarne
13. Problemy NP-Trudne
14. Przepływy
15. Max flow - min cost
- Teoria liczb
1. Intro do Teorii Liczb
2. Arytmetyka Modulo I
3. Arytmetyka Modulo II
4. Bardzo duże liczby
- Teoria gier
1. Wprowadzenie do teorii gier
2. Twierdzenie Sprague Grundy'ego
- Geometria
1. Podstawy Geometrii
2. Wielokąty
3. Zamiatanie
4. Sortowanie kątowe
5. Otoczka wypukła
Artykuł
Video
Zadania
© 2020 - Fundacja Meet IT. Wszelkie prawa zastrzeżone